I henhold til kjøpsloven er det 2 års reklamasjonsrett på varer kjøpt hos Mulieres.

Dette betyr at du enten kan få varen reparert, byttet, pengene tilbake eller avslag i prisen – avhengig av den konkrete situasjonen. Det er selvfølgelig et krav at mangelen ikke har oppstått som følge av feilaktig bruk av varen, eller annen skadevoldende atferd. Du skal huske å reklamere innenfor rimelig tid etter at du har oppdaget mangelen.

Følg guiden nedenfor, så finner vi en løsning :)
1. 
Reklamasjon angående feil og mangler skal meddeles til Mulieres via e-post: kundeservice@mulieres.dk innenfor 1-3 dager etter at varen er mottatt. Du bes om å angi hvor mangelen er og legge ved et bilde av denne.
2. Forsendelsesomkostningene i forbindelse med reklamasjoner dekkes av Mulieres, og du skal huske å gi beskjed om feilen eller mangelen før du sender varen i retur til oss.

__

Reklamasjonsretten omfatter fabrikasjons- og materialfeil, som konstateres ved varens normale anvendelse. Reklamasjonsretten dekker ikke feil, skader eller slitasje, direkte eller indirekte oppstått som følge av feilaktig håndtering eller dårlig vedlikehold.

Det kan ikke reklameres på glidelåser, knapper, paljetter, perler og blonder samt på lukkemekanismen på vesker.
Vi har dessuten ikke reklamasjonsrett på våre strømpebukser og strømper.

Du skal avgi en erklæring om produktets feil eller mangel i forbindelse med reklamasjonen, da det vil få prosessen til å gå raskere.

Skal du returnere en vare? Se mer omkring returnering her.